Monday, January 3, 2011

INTRO 2011

2011; nieuw jaar,nieuwe kansen...zo hebben we allemaal stiekem wel een goed voornemen.

Die van mij zijn vrij standaard; kerstkilo's weg-balansen, gezond en stress-vrij leven, genieten van de kleine dingen en dan iets minder standaard; dit blog beginnen!

Mijn kinderwens om journalist te worden is ooit in een donker verleden van de baan geveegd door een zeer strikte docent Nederlands. Nou is je pubertijd niet echt een goede graatmeter voor de toekomst, want buiten die opstandige puber ben je eigenlijk heel naïef. En dus geloof je in alle onzekerheid zo'n diep fronsende grijze docent eerder dan je eigen droom!
 
Nu heb ik 10 jaar later ietsjes meer wijsheid en lef weten te vergaren en hopelijk hierna ook geboeide lezers van dit blog. Dromen zijn er om te volgen en het gezegde gaat; ‘wie niet waagt die niet wint!’
 
Dus voor allen geldt, wie houd je tegen als je je droom werkelijkheid wil laten worden. Je leeft je eigen leven, je speelt niet alleen de hoofdrol,maar bent ook nog eens de regisseur. Niets is onmogelijk, alles is een keuze en nog meer van dat soort tegel-wijsheden. Maar het zou geen wijsheid heten, als het niet allemaal waar zou zijn. Mijn tegel voor 2011 mag beschreven worden met; ‘Schrijf ook dit jaar weer een prachtig script en speel een glansrijke hoofdrol!’

7 comments:

  1. Ha M,
    Goed voornemen! Denk dat het best bij jou als crea bea kan passen: Ontwerpen, dansen, schrijven...
    En dan de lastige kunst leren beheersen om de wereld en jezelf te observeren en dat in woorden om te zetten. Ik kan het niet (zelfkennis is ook wat waard haha).
    Een mooi 2011 gewenst! :)
    Vera

    ReplyDelete
  2. Hoi lieverd,

    hier is je eerste volger. Ik vind het leuk om dit jaar leuke verhalen te lezen. Ik was in de tijd van India een trouwe fan, dus.....
    Mooie tegelwijsheid, die van mij is wat minder glansrijk, misschien moet ik daar eens wat aan gaan doen.

    Dikke kus Suus

    ReplyDelete
  3. Fantastic!So continous blogging is your New Year resolution!! I am watching you, No escape ;)
    Keep up the good work.
    Cheers - Ram

    ReplyDelete
  4. Hallo lief

    Probeer even iets bericht volgt later

    Mam

    ReplyDelete
  5. Hallo Lief

    Wat bijzondere wijsheden zo in het nieuwe jaar.
    Natuurlijk gaan wij jou verhalen weer volgen.
    Je hebt vele lezers vanuit India weten te boeien met je verhalen,dat gaat je nu ook weer lukken.

    Liefs pap en mam

    ReplyDelete
  6. Die zeer strikte docent Nederlands had totaal ongelijk! Ik ben nu al geboeid, ik ga je volgen;-)!

    Een mooi begin van het nieuwe jaar!!

    Liefs, Di x

    ReplyDelete
  7. You Go For It Girl!!!
    Can't wait for the next one...

    ReplyDelete